Przykładowy program rajdu konnego

DZIEŃ 1

Przyjazd/sobota. Przywitanie, krótka przejażdżka. Wieczorem ognisko. Nocleg w stadninie .

DZIEŃ 2

Wjeżdżamy do parku krajobrazowego. Początkowo jedziemy w zdłuż rzeki Osławy, następnie przez las bukowy, mijamy malowniczo położony rezerwat przyrody – Jeziorka Duszatyńskie i wspinamy się na szczyt Chryszczatej. Przez pewien czas droga prowadzi nas szczytami, potem, zjeżdżając, kierujemy się wzdłuż pasma granicznego, gdzie nocujemy przy samej polsko-słowackiej granicy w samotnie położonej bazie noclegowej.

DZIEŃ 3

Jedziemy wzdłuż granicy. Po słowackiej stronie możemy zobaczyć fragmenty międzynarodowego Rezerwatu Biosfery. Nocleg w schronisku.

DZIEŃ 4

Jedziemy nadal szlakiem granicznym, a następnie oddalamy się od niego i kierujemy się w stronę niezwykle malowniczych połonin. Nocleg w górskim schronisku.

DZIEŃ 5

Wjeżdżamy do Bieszczadzkiego Parku Narodowego. Jedziemy przez Połoninę Wetlińską i nocujemy w schronisku pod połoniną.

DZIEŃ 6

Opuszczamy Park Narodowy i wjeżdżamy w Park Krajobrazowy Doliny Sanu. Jadąc wzdłuż rzeki San dojeżdżamy do dziko położonej doliny Krywe z ruinami cerkwi i z dwoma zabudowaniami. W jednym z nich nocujemy.

DZIEŃ 7

Poruszamy się dalej wzdłuż rzeki przez opuszczone doliny: Krywe i Tworylne. Docieramy do Jeziora Solińskiego kąpiemy się w jeziorze, wieczorem pożegnalne ognisko.

DZIEŃ 8